به سلامتی دخترایی که...
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 522
بازدید کل : 132089
تعداد مطالب : 151
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1



off boy
khamoosh
شنبه 29 مهر 1391برچسب:, :: 23:49 ::  نويسنده : علی
به سلامتی :این دخترایی که وقتی باهات میان بیرون خودشونن...
همونایی که یه خروار آرایش نمیکنن چون خودشونو قبول دارن...
اونایی که مدل ماشینت یا داشتن یا نداشتن ماشینت براشون مهم نیست...چون خودتو میخوان نه هیچ چیز دیگه ای.....
اینکه کتونی میپوشن چون براشون اختلاف قدشون باهات مهم نیست...
همونایی ک انقدر شعورشون میرسه که mis نندازنو گدایی شارژ نکنن...
همونایی ک کلاس الکی نمیزارن...نقش نمیخوان بازی کنن...
اره همین دختران ک حتی اگه خیـلیـم کم باشن اما بازم دخترهایی هستند که خیـــلی ارزش دارن ..
 
 


نظرات شما عزیزان:

ملینا اریا * مخروبه ی رویا *
ساعت15:29---26 آبان 1391
ولی وقتی من این جوری بودم هرقدر که دلش خواست من و به باد مسخره گرفت و من فهمیدم هیچوقت ننباید برای یه پسر خودت باشی...

مبینا
ساعت20:11---3 آبان 1391
آفرییییییییییییییییییین !
به نکات ریزی اشاره کردی !!!
انقدر از این دخترا بدم میاد که وقتی میرن پارک برای قدم زدن ، میرن خرید قراره چند ساعت سر پا باشن و . . . . . . . کفش پاشنه بلند پاشون میکنن !!!!!!!!!!!! دلم میخواد خفشون کنم !!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب